יום שבת, 10 בדצמבר 2011

היכרות ראשונית


שלום, ביום העבודה שלי בתור מומחה מערכות מחשוב, אני מנסה לעזור לאנשים להשתמש בטכנולוגיות המקיפות אותנו.
החלטתי לפתוח בלוג כדי לעזור למשתמשים שאינם מתמצאים בטכנולוגיה (רובנו עכשיו) במאבק היום יומי שלהם להבין את הסביבה הטכנולוגית ובסופו של דבר להשתמש בה ולא להיות קורבן שלה.
אזהרה:עברית היא לא שפת האם שלי ובנוסף לזה אני דיסלקטי  אז אם אתם מוצאים טעות כלשהי אל תהססו לעזור, לכל המעוניין ניתן למצוא את הבלוג שלי באנגלית כאן;
העולם סביבנו הופך להיות מורכב יותר וקשה יותר להבנה עם כל הגאדג'טים החדשים.
מכשירי ההיי-טק בכל מקום ובכל נישה מהחיים היום-יומיים שלנו, למשל;
·         הטלפונים שלנו שעושים הכול בשבילנו (קפה עדיין לא) אבל כל הנתונים היקרים הולכים לאיבוד בהזדמנות הראשונה, כאשר הם נגנבים למשל.
·         המכוניות שלנו בקרוב יטלפנו לאח הגדול לומר לו שאנחנו עוברים על המהירות המותרת!
·         עוקבים אחרי הכלבים שלנו בגי.פי.אס (כך נעשה עוד מעט גם לילדים שלנו).
·         החתולים שלנו, שיכולים להראות לנו באיזה פח אשפה הם היו היום לפני שאנחנו באנו הביתה  וליטפנו אותם.
·         המקרר שלנו מתקשר לסופר ומזמין מצרכים באופן אוטומטי (נשאר קפה?).
·         המחשבים שעל שולחננו (או מתחת), 80% מאיתנו משתמשים בפחות מ20% של היכולת שלהם.
·         המצלמות הדיגיטליות שלנו שמקליטות את כל המשפחה שלנו ומנציחות את רוב מזכרות היקרות לנו מפז, אז מאבדים את הכול, כי אנחנו לא יודעים איך למצוא את התמונות או לא יודעים להגן עליהן.
·         הטלוויזיה שלנו שעכשיו יכולה לגלוש ברשת או להזרים לנו את הדי.וי.די שמועתק כדת וכדין, את הסרט מהמחשב או אפילו היישר מהענן.
מה ההבדל (אם בכלל) בין האייפוד, האיפאד, האיפאק, האיפון, הסמרטפון, הטלפונים האלחוטיים למיניהם, ומזה כל סוגי המחשבים האלה; טבלט, נייד, סופר נייד וכול...
מה זה הענן ( לא זה שבשמיים ), בלוטות' (שן כחולה? אני צריך להסתכל בראי?), האם ההבטחה של חיבור האלחוטי תקין או שכל אחד ואחותו יכולים להתחבר לרשת שלי ולמחשב שלי. האם אני יכול לחבר את המחשב לטלוויזיה? ומה זה כל היציאות האלה. האם אנחנו צריכים את כל הדברים האלה, ואם כן, איזה סוג אנחנו צריכים.
אז כאן אני, ואני אנסה לעזור לכם להטט עם הטכנולוגיה ולהזהיר אתכם לפני שתיפלו .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה